Регіональна Спілка ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) та учасників АТО організувала 11 лютого в Центральному будинку культури громадські збори.

На цей захід зібралися афганці, учасники АТО, лідери та активісти багатьох громадських організацій, небайдужі ірпінчани – всього 157 осіб. Це є свідченням високої активності місцевої громади. Від влади був присутній керуючий справами виконкому Максим Плешко.

Головував на зборах керівник регіональної Спілки Ігор Панасюк, його заступника Костянтина Кукушкіна обрали секретарем. На обговорення винесли питання:

  • про запровадження соціального автомобільного маршруту сполученням Ворзель-Коцюбинське;
  • пільгове перевезення у пасажирському транспорті воїнів АТО, які ще не отримали статус учасника бойових дій;
  • створення самооборони м. Ірпінь.

Голова регіональної Спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) та учасників АТО Ігор Панасюк у передмові розставив акценти на актуальних проблемах. Він насамперед подякував справжній громаді Ірпеня, яка зібралася в цьому залі.

– Ми вже два роки займаємося організацією соціального маршруту для учасників, інвалідів війни, а зараз і для воїнів АТО, – сказав Ігор Валерійович. – У нас є всі необхідні документи на цей маршрут, автобуси з низькою посадкою для людей з обмеженими фізичним можливостями, похилого віку, інвалідів. Але, на превеликий жаль, нам не дають працювати. Якщо бути конкретним, то заблокувало роботу АТП-13250. Його керівники сказали: «Не лізьте нам в кишеню! Якщо ви поїдете по цьому маршруту, зупинимо весь рух транспорту!».

Ми намагалися заперечити: це не бізнесовий, а соціальний проект! Отож не є для вас конкуренти! Для широкого загалу повідомлю: «Ірпінське АТП -13250» обслуговує 32 маршрути, має 320 автобусів! Це монополіст з перевезення пасажирів у нашому регіоні. Свого часу при колишньому мерові В. Скаржинському ми змогли запустити соціальний проект – автобусний маршрут від вокзалу до Коцюбинського. А от сьогодні, на жаль, на кожному кроці нам ставлять перепони. Дехто каже, що ми граємо під дудку колишніх регіоналів. Неправда! Ми відстоюємо інтереси тих, хто здобув перемогу у Великій Вітчизняній війні, та тих, хто зараз захищає Незалежність на Сході України. Ми у цій війні, яку розв’язав російський агресор, переможемо. І для цього не пошкодуємо своїх життів!

Дружина загиблого комбата 11-го батальйону «Київська Русь» Олена Гуменюк говорила про незадовільне обслуговування пасажирів маршрутними автобусами названого підприємства. «У мене троє неповнолітніх дітей, і під час поїздки за маршрутом 745 вимагають сплачувати за двох осіб повну вартість квитка, – сказала Олена Олександрівна. – Створює великі незручності відсутність автобусного сполучення між Коцюбинським та Ірпенем».

Окремі представники громади також констатували: є чимало прикладів, коли водії виштовхують пільговиків з автобусів.

Боєць батальйону «Свята Марія» Олександр Тіщенко запропонував звернутися до відповідних органів з метою анулювання ліцензії на обслуговування пасажирських перевезень ТОВ «Ірпінське АТП -13250». А один із лідерів громадської організації «Союз. Чорнобиль. Україна» Руслан Агафонов відзначив: до перевезення пасажирів треба залучати альтернативного перевізника. Додав також, що автобуси «Газель» часто бувають переповнені, не належної якості.

Ігор Панасюк зачитав звернення до голови КОДА Володимира Шандри. У ньому зокрема говориться: з ініціативи регіональної Спілки ветеранів Афганістану 24 листопада 2014 року підписано Договір з “Ірпіньспецтехнікою” про запровадження соціального маршруту сполученням Ворзель – Коцюбинське з метою безкоштовного перевезення ветеранів війни в Афганістані, учасників АТО, інвалідів та інших незахищених верств населення. За підтримки Київської обласної державної адміністрації та Управління ДАІ Київської області станом на 20 грудня було розроблено та затверджено паспорт автобусного маршруту.

На виконання умов Договору підприємство “Ірпіньспецтехніка” придбало транспортні засоби, обладнані спеціальним пандусом, який дозволяє вільно заїжджати в салон людині на візку, а також батькам з дитячими колясками. Це дає можливість безперешкодно перевозити людей з обмеженими фізичними можливостями, похилого віку, інвалідів, що значно покращить якість та безпеку перевезень в регіоні.

Також даний маршрут є вкрай необхідним для мешканців Ірпінського регіону. 26 січня 2015 року підприємство “Ірпіньспецтехніка” почало здійснювати перевезення за зазначеним маршрутом. Але місцевий перевізник, ТОВ “Ірпінське АТП -13250”, користуючись становищем монополіста з пасажирських перевезень в регіоні, безпідставно зупинив рух усіх місцевих маршрутів, вимагаючи зупинити соціальний проект. Такими діями перевізник-монополіст порушив умови Договору на перевезення пасажирів, які отримав в Управлінні транспорту Київської обласної державної адміністрації та Ірпінській міській раді. Ці дії можна охарактеризувати як саботаж, як спробу впливати та маніпулювати громадською думкою, щоб викликати масове обурення мешканців і підвищити соціальну напругу серед населення.

Тому ми застерігаємо: у разі зупинки громадського транспорту в м. Ірпінь вся відповідальність ляже на ТОВ “Ірпінське АТП-13250″. Враховуючи зазначене, просимо втрутитись у протиправний процес та зупинити свавілля цього перевізника-монополіста.

Представники громади практично одноголосно (проти – один) підтримали вищеназване звернення, прийняли рішення організувати збір підписів про неналежне обслуговування пасажирів маршрутними автобусами АТП-13250; підготувати звернення про протиправні дії та свавілля щодо перешкоджання роботі соціального приміського маршруту до Ірпінського міського голови, голови Київської облдержадміністрації, прокуратури Київської області, Міністерства інфраструктури, Кабінету Міністрів, Президента України.

Жвава дискусія відбулася з приводу відновлення самооборони м. Ірпінь. Як зазначив заступник начальника Ірпінського міськвідділу міліції Володимир Просяник, в нашому регіоні було зареєстровано 6 громадських організацій. Із них працювало тільки дві, решта – на папері. Багато з них створювалося тільки з однією метою – отримати травматичну зброю.

Військовий комісар С. Кайдан зазначив: торік ми створили роту самооборони Приірпіння. Але бойового підрозділу не вийшло – все тільки на папері.

Учасники зборів ухвалили: рекомендувати Ірпінському військовому комісару розформувати роту самооборони і створити нову. Рекомендувати очолити зазначений загін активним учасникам бойових дій О. Ніколайцю та М. Матюшенку.

Про пільгове перевезення у пасажирському транспорті воїнів АТО, які не отримали статус учасника бойових дій, проінформував присутніх заступник начальника Ірпінської регіональної Спілки ветеранів Афганістану (воїнів-інтернаціоналістів) та учасників АТО Костянтин Кукушкін.

 

Відео громадських слухань.

 


Останні публікації