Сьогодні було оприлюдено звіт комісії, що перевіряла діяльність міського голови Ірпеня. Пропонуємо вашій увазі фотозвіт і висновки.


 

ВИСНОВКИ

  • В ході перевірки здійснення Ірпінською міською радою делегованих повноважень органів виконавчої влади робочою групою виявленні системні та грубі порушення законодавства з питань додержання земельного, водного, природоохоронного законодавства, законодавства у сфері містобудівної діяльності, організації роботи із розгляду звернень громадян.
  • Ірпінською міською радою та її виконавчим комітетом здійснюється розпорядження землями та надання документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт, без затвердження Верховною Радою України меж міста, як це визначено статтею 174 Земельного кодексу Україи.
  • Видача та затвердження виконавчим комітетом Ірпінської ради містобудівних умов та обмежень здійснюється із системними порушенням ст. ст. 5, 29 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”.
  • Ірпінською міською радою та її виконавчим комітетом при зміні цільового призначення земельних ділянок не дотримується земельне законодавство (стаття 20 Земельного кодексу України).
  • Ірпінською міською радою перевищено службові повноваження, в частині надання земельних ділянок по Єсеніна 30, 31, 32, які відповідно до частини другої розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 17.08.2007 № 684 віднесені до земель запасу лісогосподарського призначення та не входять у межі міста Ірпінь, що в свою чергу суперечить статтям 38, 122 Земельного кодексу України.
  • Ірпінською міською радою перевищено службові повноваження, в частині надання земельних ділянок по вул. Чехова, 27, оскільки зазначена земельна ділянка не входять у межі міста Ірпінь, що в свою чергу суперечить статтям 38, 122 Земельного кодексу України.
  • За сприянням рішення Ірпінської міської ради від 29.01.2015 р.         ТОВ “Компанія “Інтеп” уникло процедуру набуття права оренди земельної ділянки за адресою: м. Ірпінь, вул. Мінеральна, 7-ж на конкурентних засадах, набуваючи права суборенди через КП “Ірпіньжитлоінвестбуд”, порушуючи частину 1 статті 134 Земельного кодексу України.
  • Відведення земельних ділянок в м. Ірпінь, вул. Пушкінська 61-«В», здійснено за рахунок зелених насаджень загального користування, що суперечить вимогам частини 4 статті 52, пункту «а» частини 4 статті 83 Земельного кодексу України, та частини 1 статті 50 Закону України «Про охорону земель».
  • Відведення земельних ділянок гр. Матей О.С. в місті Ірпінь,               вул. Чехова, 28 здійснено за рахунок зелених насаджень загального користування, що є порушенням вимог частини 4 статті 52, пункту «а» частини 4 статті 83 Земельного кодексу України, та частини 1 статті 50 Закону України «Про охорону земель».
  • Внаслідок узгоджених спільних дій посадових осіб Ірпінської міської ради, КП «Ірпіньжитлоінвестбуд», Управління Держземагентства в             м. Ірпінь, та ТОВ «ОРЛАН-ІНВЕСТ-ГРУП» останнє уникло процедури набуття права оренди земельної ділянки комунальної власності по вул. Єсеніна, 30 на конкурентних засадах. Враховуючи те, що відповідні земельні торги не проводились, ТОВ «ОРЛАН-ІНВЕСТ-ГРУП» набуло права суборенди на земельну ділянку на безальтернативній основі, що є порушенням ст. 124 Земельного кодексу України. При цьому орендна плата за земельну ділянку в результаті аукціону могла б перевищувати встановлений законодавством максимальний розмір орендної плати у 12 відсотків від нормативної грошової оцінки.  
  • Відділом містобудування та архітектури Ірпінської міської ради системно із грубим порушенням містобудівного та земельного законодавства видаються містобудівні умови та обмеження для будівництва багатоквартирних житлових будинків на земельних ділянках не за цільовим призначенням.
  • Ірпінською міською радою неналежно, із порушенням законодавства, не виконуються покладені на них органами виконавчої влади наступні делеговані повноваження, у галузі будівництва:
  • при наданні (отриманні, реєстрації) документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт (див. перелік земельних 41ділянок по яким виявленні факти системних порушень);
  • при здійсненні державного архітектурно-будівельного контролю та прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів у випадках та відповідно до вимог, встановлених Законом України “Про регулювання містобудівної діяльності” (див. будинок по вул. Надсонова,13);
  • відсутність контролю виконавчим комітетом Ірпінської міської ради за дотриманням законодавства, затвердженої містобудівної документації при плануванні та забудові відповідних територій;
  • відсутні факти зупинення у випадках, передбачених законом, будівництва, яке проводиться з порушенням містобудівної документації і проектів окремих об’єктів, та може заподіяти шкоди навколишньому природному середовищу;
  • відсутність контролю виконавчим комітетом Ірпінської міської ради за дотриманням договірних зобов’язань забудовниками, діяльність яких пов’язана із залученням коштів фізичних осіб у будівництво багатоквартирних житлових будинків.
  • Ірпінською міською радою неналежно, із грубими порушеннями законодавства, не виконуються покладені на них органами виконавчої влади наступні делеговані повноваження, у сфері регулювання земельних відносин та охорони навколишнього середовища:

– відсутність належного контролю за дотриманням земельного, водного, лісового, водного, містобудівного та природоохоронного законодавства, використанням і охороною земель, природних ресурсів загальнодержавного та місцевого значення, відтворенням лісів;

– неналежна організація роботи при вирішенні земельних спорів у порядку, встановленому законом;

– недостатня організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою (відсутній затверджений проект землеустрою           м. Ірпінь);

– відсутність контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.

  • Виходячи з наданих документів щодо перевірки роботи із зверненням громадян у Ірпінській міській раді у відповідності до Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, робота щодо розгляду звернень громадян є незадовільною також в частині виконання Закону України «Про доступ до публічної інформациї»

 

 


Останні публікації